حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
بیانیه مهم جبهه پایداری در خصوص انتخاب کاندیدای اصلح
جبهه پايداري همكاري و همفكري و هم افزايي بين نامزدهاي گفتمان انقلاب اسلامي را براي تبيين و گسترش مواضع گفتماني در زمان انتخابات فرصتي مناسب قلمداد مي كند .
1024709_373


ادامه مطلب ...

در گفتگو با کارشناسان بررسي شد
طبق ماده 73 قانون جديد انتخابات كشور مقامات اجرایی و نظارت انتخابات حق تبلیغ له یا علیه هیچیک از داوطلبان انتخاباتی را نخواهند داشت، تخلف از این قانون جرم محسوب می‌شود اما آيا حرکت رئيس جمهور در همراهي مشايي تخلف محسوب مي‌شود؟




ادامه مطلب ...
راز هماهنگي فتنه - انحراف از پرده برون افتاد/
اخبار پنهان درباره هماهنگي پشت پرده مشايي-هاشمي چگونه آشكار شد!؟

حضور همزمان مشایی و هاشمی رفسنجانی براي ثبت نام در انتخابات رياست جمهوري، اخبار غيرآشكار پيرامون ارتباط مخفيانه سران فتنه و انحراف را تاييد كرد.

 به گزارش رجانیوز، در حالي كه برخي منابع از جلسات مستمر يكي از اطرافيان خانوادگي هاشمي رفسنجاني با يكي از معاونان سابق اسفنديار رحيم مشايي خبر داده بودند، حضور همزمان و پر از حاشيه اين دو چهره سياسي دقيقا در يك لحظه در محل ثبت نام رياست جمهوري، نشان داد هماهنگي ميان اين دو جريان تا چه سطوحي پيش رفته است.

اين درحالي است كه سكوت معنادار احمدي نژاد در قبال سخنان تند و خلاف واقع هاشمي در قبال سياست خارجي جمهوري اسلامي، و موضوع اسرائيل، مي‎تواند نشانه ديگري از اين هماهنگي‎ها باشد.

گفتني است، كمتر از چهار سال پيش، كوچكترين اظهارات خلاف واقع هاشمي با تندترين واكنش احمدي نژاد روبرو شده بود که این تقابل علنی  حتي در مواردي با تذكر علني رهبر انقلاب روبرو مي شد. موضوعي كه رفتار متفاوت اين روزهاي احمدي نژاد در قبال آنها موجب روشن شدن حقايق غيرقابل انكاري شده است.

سخنان مهم لنكراني همزمان با كانديداتوري جليلي/
با جليلي قرابت گفتماني داريم؛ گفتمان انقلاب در انتخابات 92 يك پرچمدار خواهد داشت/ جامعه جوان ايران هاشمي 79 ساله را انتخاب نمي كند

همزمان با حضور دكتر سعيد جليلي در وزارت كشور و ثبت نام در انتخابات يازدهم رياست جمهوري، دکتر کامران باقری لنکرانی به كاشان رفت و در دانشگاه علوم پزشکی این شهر به سخنرانی پرداخت.

به گزارش رجانيوز، دکتر لنکرانی در جمع دانشجویان و اساتید اين دانشگاه گفت: همواره نگاهمان تکلیف محور بوده و در خصوص شرایط جدید هم باید ببینیم تکلیف چه حکم می کند ما برای انتخابات 92 از سوی گفتمان انقلاب یک پرچم دار خواهیم داشت و در بین کسانی که ثبت نام کرده اند با دکتر جلیلی قرابت گفتمانی داریم و نسبت بقیه گفتمان ها نقد داریم.
 
به گزارش صابرنیوز، وی در ادامه افزود هر چه همه افرادی که درانتخابات ثبت نام کرده اند محترم هستند اما ما با خیلی از آنها تفاوت گفتمانی داریم و افرادی که درانتخابات شرکت کرده اند باید مشاوران آنها  مشخص شود و اگر ببینیم که مشاوران آنها گرایش به اصلاحات و یا فتنه را دارند ما با آنها مبنای اعتقادی و گفتمانی داریم.
 
دکتر لنکرانی درادامه نسبت به ثبت نام هاشمی رفسنجانی و مشایی افزود: آقای هاشمی آرا منفی شان نسبت آراي مثبت شان بيشتر است و من بعید می دانم که کشور جوان ایران بخواهد رئیس جمهور 79 ساله ایی را انتخاب کند و درباره حضور آقای مشایی  باید گفت که ایشان در دولت عملکرد مثبتی نداشته اند و اظهار نظرهایشان فضا جامعه را متشنج کرده  و نظرات ایشان اغلب نظراتی است که ریشه درانحراف در دین دارد مانند مکتب ایرانی ، به کل اشتباه و غلط بوده و منافع ملی نباید مورد بازی  بعضی ها قرار گیرد.

واكنش ها به سخنان سازشكارانه و عجيب هاشمي ادامه دارد/
انتقاد بيش از 100 نماينده مجلس از مواضع اخير هاشمي رفسنجاني/ اگر ما با اسرائيل سر جنگ نداشته باشيم، اسرائيل با انقلاب اسلامي سرجنگ خواهد داشت/

بيش از صد نماینده مجلس در نامه ای انتقادی به هاشمی رفسنجانی ضمن دادن 4 تذکر مهم به وی تاکید کردند که هاشمی به اندیشه های امام راحل و حضرت آیت الله خامنه ای باز گردد و فاصله خود را از کسانی که دل در گرو انقلاب ندارند و تلاش می کنند انقلاب را از مبانی خود تهی گردانند، حفظ کند.



ادامه مطلب ...
حجت الاسلام سقای بی ریا؛ مشاور رییس جمهور در امور روحانیت دولت نهم
من از همان دولت نهم که مسائل حاشیه ای دولت دهم هم پیش نیامده بود، دغدغه ام این بود که بعد از هشت سال چه باید کرد؟ ذهن خود من معطوف بود به آقای لنکرانی. یعنی احساس می کردم ایشان می توانند از لحاظ پر کاری و تلاش و تقوا، آن جای خالی را پر کند.

thumb


ادامه مطلب ...

دانشجویان:چرا با ماشین شهرداری به جلسه تبلیغاتی آمدید؟/قالیباف:لطفا سوال جدی بپرسید!

عدم استفاده از اموال و امکانات متعلق به بیت‌المال، موضوعی است که این روزها و با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری دولت یازدهم، مورد توجه بسیاری از اقشار..............

 
خبرگزاری فارس: وضعیت فعلی در شان نظام نیست/ فاصله از فرهنگ شهادت علت عقب‌ماندگی‌هاست


ادامه مطلب ...

 

لنکرانی تأکید کرد: ممکن است در این انتخابات یک عده‌ بخواهند که فتنه‌ای تحت عنوان فتنه تقلب گفتمانی بیان کنند.
 
وی تصریح کرد: ‌یک عده می‌خواهند بگویند دیدید که پافشاری‌ها برای ارزش‌ها در سال 88 به کجا رسید، دیدید که جلوگیری قدرت‌های خارجی می‌خواستید برخورد کنید اما نتیجه آن تحریم‌ها بود.
 
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه گفت: راه برون رفت ما از مشکلات این است که روی ارزش‌های انقلاب بیشتر پافشاری کنیم.
 

 


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب: عارف , اردوغان, :: 1:6 :: نويسنده : مهردادفلاحی
حضور عارف به سبک اردوغان
 

 

به گزارش بی باک، محمدرضا عارف به سبک تبلیغات انتخاباتی اردوغان و موسوی با همسر خود در نشست خبری و انتخاباتی اش حاضر شد.
 
 
 
 


ادامه مطلب ...
پيوندها