حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
امام جمعه موقت تهران :
امام جمعه موقت تهران با اشاره به ترس رژیم صهیونیستی از رهبر معظم انقلاب گفت: آنها تاکنون نگران انرژی هسته‌ای ما بودند اما اکنون از تبدیل شدن آیت‌الله خامنه‌ای به چهره‌ای محبوب و بین‌المللی هراس دارند.
به گزارش بی باک، آیت‌الله سید احمد خاتمی در حاشیه مراسم بزرگداشت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در گفت‌وگو با فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با سخنرانی مقام معظم رهبری در اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها اظهار داشت: من معتقدم که ایشان از این تریبون بین‌المللی به بهترین صورت ممکن استفاده کردند.


ادامه مطلب ...

مشرق بررسی می کند؛
با پایان جنگ تحمیلی، تجربه گرانبهای آن سال‌ها و عمق بینش فرماندهان به نیازهای تسلیحاتی برای بهبود توانمندی رزمی، آغازگر تلاش‌های فراوانی در زمینه تسلیحات و تجهیزات بوده تا شمشیر رزمندگان تیزتر شود.
به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق، انسان ها عنصر اصلی در جنگ زمینی هستند که با تجهیزاتی از یک کارد و سرنیزه گرفته تا سلاح های صوتی و لیزری با هم درگیر می شوند. هر چند سابقه سال های دفاع مقدس در کشورمان اثبات کرده که ایمان و اراده نیروهای زمینی بسیار مهمتر از کیفیت و کمیت تجهیزات آنها است اما واقعیت این است که هر چه سربازان مجهزتر باشند، روند و نتیجه بهتری در میدان نبرد رقم خواهد خورد.



ادامه مطلب ...

نویسنده مؤسسه آمریکایی پژوهش های واشنگتن در ادامه، تعیین شاهزاده «بندر بن سلطان بن عبدالعزیز» به عنوان رئیس جدید سازمان اطلاعات و امنیت سعودی را نشان از ضعف این سازمان در گذشته دانسته است.
به گزارش بی باک به نقل از شیعه آنلاین، «سایمون هاندرسون» نویسنده مؤسسه آمریکایی پژوهش های واشنگتن، در مقاله ای به سفر درمانی ملک «عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه سعودی به مراکش و تحویل دادن اداره کشور به ولیعهد سعودی پرداخت.

 



ادامه مطلب ...

گزارش اختصاصی بی باک به مناسبت سالگرد عملیات کربلای 2؛
سپاه بدر شاخه ایی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، از مجاهدین عراقی که یاران آیت الله سید محمد باقر حکیم و آیت الله سید محمد باقر صدر بودند، تشکیل می شد، افراد این سپاه خود را از فدائیان امام راحل(ره) و نظام اسلامی ایران و مبارزه با رژیم بعثی عراق ..
به گزارش سرویس ایثار و شهادت بی باک، سپاه بدر شاخه ایی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، از مجاهدین عراقی که یاران آیت الله سید محمد باقر حکیم و آیت الله سید محمد باقر صدر بودند، تشکیل می شد، افراد این سپاه خود را از فدائیان امام راحل(ره) و نظام اسلامی ایران و مبارزه با رژیم بعثی عراق را جهاد فی سبیل الله می دانستند. این سپاه در عملیات کربلای دو و مقاطع دیگر جنگ تحمیلی توانست، ضربات سنگینی را به رژیم بعثی عراق وارد کند.
 



ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب در شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد:
مبنای تشکیل عدم تعهد، نه وحدت جغرافیایی یا نژادی و دینی، بلکه وحدت نیاز است. آن روز کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، به پیوندی که بتواند آن‌ها را از سیطرهٔ شبکه‌های اقتدارگرا و مستکبر و سیری‌ناپذیر، ‌در امان بدارد نیازمند بوده‌اند؛ امروز با پیشرفت و گسترش ابزارهای سلطه‌گری، این نیاز همچنان پابرجاست.
صبح امروز، شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد با حضور حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در تهران آغاز به کار کرد.


 



ادامه مطلب ...

دهم شهريورماه سالروز شهادت سردار شهيد محمود كاوه است که رهبر معظم انقلاب در وصف او چنین گفت : " شهید کاوه موقع انقلاب شاگرد ما بود ولی حالا استاد ماست"

 



ادامه مطلب ...

همان طور که قبلا هم اعلام کرده بودم، اگر هدف بر طرف کردن کمبود بودجه و ناتوانی اقتصادی بحرین باشد، فروش مشروبات الکلی و تجارت جنسی به اندازه مورد نیاز، البته با اجازه ولی أمر، جایز است.
 



ادامه مطلب ...
مرکز مطالعات بین المللی و استراتژیک بررسی کرد؛
در این گزارش ضمن بررسی سناریوی بستن تنگه هرمز توسط ایران از آمریکا خواسته شده تا برای واکنش در برابر نبرد نامتقارن ایران آمادی کسب کند.

به گزارش مشرق ،مرکز مطالعات بین المللی و استراتژیک (CSIS) در  گزارشی با عنوان:" ایران و توازن نیروهای نظامی در خلیج فارس" به قلم آنتونی کوردزمن و الکساندر ویلنر به بررسی ابعاد متعارف و نامتقارن نیروهای نظامی حاضر در خلیج‌فارس به ویژه ایران و ایالات متحده آمریکا- پرداخته است.




ادامه مطلب ...
جمعه 16 تير 1391برچسب:نیروی دریایی آمریکا,اسلام,زن مسلمان, :: 10:43 :: نويسنده : مهردادفلاحی


نیروی دریایی آمریکا در پی انتقاد شورای روابط آمریکایی-اسلامی مجبور شد تصویر زن محجبه‌ای که به عنوان سیبل تمرین‌های آموزشی نیروها به کار می‌رفت، حذف کند.
به گزارش مشرق، نیروهای دریایی و زمینی آمریکا در پایگاه فورت استوری، تصویر زن محجبه‌ای که سلاحی را در دست تکان می‌داد، سیبل تمرین‌های خود قرار می‌دادند که این موضوع پس از انتشار تصویر فوق در نشریه «ویرجینیا پیلوت» افشا شد و انتقاداتی را به همراه داشت.

بر اساس این گزارش، در این تصویر، پشت سر این زن تعدادی قرآن و نیز جملات مقدس اسلامی آویخته شده بود. همین موضوع موجب خشم اعضا شورای روابط آمریکایی- اسلامی شد. آنها فورا نامه‌ای برای لئون پانتا،‌ وزیر دفاع آمریکا ارسال و نگرانی عمیق خود را از این موضوع بیان کردند.



ادامه مطلب ...
پيوندها