حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

پنکته قابل توجه در این جشن این بود که یکی از زنان حاضر در آن، که یک گوینده سرشناس عربستانی است، عبای مردانه ای بر تن کرده بود که بر پشت آن یک عکس قدیمی از شاهزاده "سلطان بن عبدالعزیز آل سعود" ولیعهد عربستان سعودی چاپ شده بود.


به گزارش«شیعه نیوز» ،  عربستان سعودی کشورى است که بنا به افراط دينى وهابيون، رانندگى، کار کردن و حضور زنان در فعاليت هاى اجتماعى در این کشور ممنوع به شمار می رود.
 



ادامه مطلب ...

پمعماری اسلامی، معماری فطری بشری یا به عبارت دیگر منطبق بر فطرت انسانی است. اما آیا در رابطه با معماری مدرن نیز چنین چیزی صدق می کند؟


نزدیک به سه دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد. در این مدت ایران اسلامی در بسیاری از زمینه ها، رشد و توسعه قابل قبولی داشته است اما یکی از زمینه هایی که همچنان در ابهام قرار دارد، موضوع معماری و شهرسازی اسلامی است. امروزه با وجود تاکید مکرر مسئولان اما همچنان سبک و سیاق حاکم بر معماری در کشور ما، بیشتر ماهیت غربی دارد و مانند اپیدمی همه جا فراگیر شده است. اما آیا به راستی می توان معماری اسلامی داشت؟ و یا معماری دوران اسلامی، واژه بهتری است؟ آیا اسلام به عنوان مکتبی که در همه زمینه ها راهبردهایی اساسی دارد، در معماری نیز حرفی برای گفتن دارد؟



ادامه مطلب ...

 

وقتی قرار بر نوشتن است از اسطوره و الگو و نمونه گاهی قلم هم واهمه دارد از سقوط در عمق شعارزدگی و استیصال؛ ولی اینجا باید نوشت تا همه به احترام یک زن قیام کنند، زنی که برای خودش اسطوره ای شده است.

 



ادامه مطلب ...

روشن سازی درباره مستند "افغانستان؛ قدرت دختران"
دشمنان ملت افغانستان به طرز خزنده و با روش های نرم، در حال تغییر دادن باورهای اسلامی مردم افغانستان هستند. در یکی از این حملات خطرناک، دشمن قصد دارد تا حجاب و حیا را از پسران و دختران مسلمان افغان باز بستاند.
  شبکه قطری الجزیره، اخیراً با پخش مستندی خارجی، پیرامون وضعیت زنان در افغانستان، چهره جدیدی از خواسته های آمریکا را درباره فرهنگ مردم مسلمان افغانستان نمایان کرد.
 



ادامه مطلب ...
پاتک دیپلماتیک به تلاش آل خلیفه برای فروش بحرین به عربستان
طرح رفراندوم برای الحاق مجددبحرین به خاک‌ایران بررسی می‌شود
 
با جدی شدن فروش خاک بحرین به دولت عربستان توسط اقلیت حاکم بر این کشور، تلاش‌ها در نهادهای رسمی جمهوری اسلامی برای لغو مصوبه جدایی بحرین از ایران در سال 1970 جدی‌تر شده به نحوی که این موضوع امروز در دستور کار کمسیون سیاست خارجی مجلس قرار گرفت.
 



ادامه مطلب ...

مسئول ورزش ارتش سوریه در گفت و گو با مشرق عنوان کرد:
مسئول تربیت بدنی نیروهای مسلح سوریه که برای دیداری با همتای خود به ایران آمده بود، گفت و گویی با مشرق انجام داد و درباره تحولات این روزهای این کشور صحبت کرد.



ادامه مطلب ...

 

مشرق منتشر می کند؛
بررسی برخی اقدامات رییس سابق دانشگاه آزاد حکایت از استفاده نزدیکان وی از تسهیلات خاص برای تخفیف شهریه یا مهمان شدن در تهران را دارد؛ تسهیلاتی که کمتر کسی امکان استفاده از آن را داشته است.
به گزارش خبرنگار سیاسی مشرق، شیوه مدیریتی جاسبی در دوران ریاست دانشگاه آزاد، شیوه ای منحصر بفرد و البته قائم به فرد بود و تمام دستورات در مواردی چون نقل و انتقال دانشجویان باید به او ختم می شد.

 



ادامه مطلب ...

يك سند و چند سوال از وزير راه:
یکی از متهمان پرونده فساد بزرگ مالی با بیان اینکه استارت فساد مالی از پروژه دو طبقه کردن رامسر زده شد، گفت: وقتی «الف.م» پشت یک پروژه بود دیگر نیازی به مناقصه نداشت. من جریان انحرافی را بسیار قوی می‌دیدم.
به گزارش خبرنگار اقتصادی مشرق ،زوایای پنهان پرونده فساد بزرگ مالی اخیر روز به روز در حال روشن شدن است و یکی از این روشنگری ها را می توان در سند مربوط به دو طبقه كردن مسير رامسر مشاهده كرد .
 



ادامه مطلب ...

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید قم ضمن محکوم کردن طرح الحاق کشور مستقل بحرین به عربستان گفت: شیوخ کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس بدانند که بحرین متعلق به مردم این کشور است و آنان صاحب بحرین نیستند.

خبرگزاری فارس: الحاق بحرین به عربستان اقدامی کودکانه و نابخردانه است / ‌علمای بحرین و کشورهای اسلامی به پا خیزند


ادامه مطلب ...

 

پذيرش شركت كاوه در فرابورس تکذیب شد
در حالی قائم مقام شرکت کاوه از تبدیل شرکت کاوه به سهامی عام خبر داده بود که روز گذشته مدير پذيرش فرابورس اعلام كرد: درخواستي از شركت كاوه در خصوص پذيرش آن دربازارهاي فرابورس دريافت نشده است .
 

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:مشرق , کلینتون , اوباما, :: 13:16 :: نويسنده : مهردادفلاحی

سخنگوي كاخ سفيد گفت: باراك اوباما براي حضور در نشست سازمان همكاري‌هاي اقتصادي آسيا- اقيانوسيه( اَپك) به روسيه سفر نخواهد كرد.
به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، قرار است نشست همكاري‌هاي اقتصادي آسيا- اقيانوسيه از تاريخ يكم تا هشتم سپتامبر در شهر ولاديوستوك روسيه برگزار شود. اما باراك اوباما، رئيس جمهور آمريكا اعلام كرده در تاريخ ششم سپتامبر براي نامزدي حزب دموكرات آمريكا در انتخابات رياست جمهوري در كنوانسيون اين حزب شركت مي‌كند.
 



ادامه مطلب ...

جمالی فشی پای چوبه دار چه گفت؟
چوبه دار؛ پایان کار همکار موساد در ترور شهید علی‌محمدی

صبح سه شنبه با خبری خوشحال کننده برای مردم ایران آغاز شد: عامل ترور دانشمند شهید مسعود علی‌محمدی به دار مجازات آویخته شد تا قلب پردرد ملت ایران که چهار گلوله سرخ به نشانه ۴ دانشمند هسته‌ای شهید را بر خود دارد، اندکی تسلی پیدا کند.



ادامه مطلب ...

نایب رئیس کمیسیون سیاست خارجی در گفتگو با بي باك:
در برخي مواقع براي بعضي ها اينگونه تداعي مي شود كه مي خواهند به يك مقاطعي از گذشته خودشان برگردند و همچنين آنها فكر مي كنند كه بايد به دوره عثماني برگردند و همه كشورها را تحت سلطه خود در بياورند، و غير از اين توهم بزرگ..


 



ادامه مطلب ...

خاطره خوش کاباره لاله زار از زبان مجری زن 'من و تو'!
مجری زن شبکه من و تو با مرور خاطرات تهران زمان پهلوی به یاد کاباره های لاله زار افتاد و گفت: «بیشتر سینماها، سالن های نمایش و کاباره ها در خیابان لاله زار قرار داشتند و محل خوشگذرانی خیلی ها بوده است!»



ادامه مطلب ...
خدمت دختران اوباما به همجنس بازان!
روزنامه انگلیسی دیلی میل در گزارشی، از نقش تاثیر گذار دختران اوباما در حمایت علنی اخیر وی از قانونی شدن ازدواج همجنس بازان آمریکایی پرده برداشت.

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:مردان ,زن نما ,شبکه جم, :: 22:19 :: نويسنده : مهردادفلاحی

مردان زن نما در شبکه جم!
شبکه جم کلاسیک در یکی از برنامه های خود، به نقل از یک طراح مد که لباس های مردانه را به سبک لباس های زنانه طراحی کرده بود گفت: «من برای پیش بینی کردن انتظار مردان از مد تحت فشار هستم و طرح این لباس ها را این بار از لباس های زنانه گرفته ام!»



ادامه مطلب ...
دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:من و تو,شاهین نجفی ,مرتد ,خبرگزاری فارس,, :: 17:48 :: نويسنده : مهردادفلاحی
به دنبال حمایت بی بی سی و صدای آمریکا از هتاکی های شاهین نجفی؛
من
 
و تو: شاهین نجفی مرتد نیست، خبرگزاری فارس او را مرتد کرد! * سند
 

شبکه من و تو برای اینکه از قافله حمایت از شاهین نجفی، خواننده هتاک و دین
 
ستیز عقب نماند ضمن دفاع از این خواننده رپ، مدعی شده که حکم ارتداد آیت الله صافی گلپایگانی هیچ ربطی به شاهین نجفی نداشت و خبرگزاری فارس این حکم را به این خواننده منتسب کرد!
 


ادامه مطلب ...

بیداد خشونت جنسی علیه زنان آمریکائی؛
تجاوز وحشیانه جنسی و پاشنه بلندهای آمریکا!

بر پایه آمار اداره ملی جرایم این کشور بین سال های 2006 تا 2010 در هر دو دقیقه یک زن مورد تجاوز قرار گرفته اند. در مجموع 207 هزار و 755 زن در این مدت خشونت خانگی و جنسی را تجربه کردند.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:دختران ,معضل,مصرف بالای الکل, :: 23:18 :: نويسنده : مهردادفلاحی
بحران مصرف بالای الکل در دختران زیر 21 سال انگلیسی؛
معضل دختران مست !
خبر مستی یک زن جوان در شمال شرق انگلستان همه را در حیرت فرو برده است. وی تا حد بسیار خطرناک مشروب خورده و مست می کند تا جایی که گفته می شود هیچ کس در کشور انگلستان تا این حد نمی تواند مشروب بخورد و مست کند.



ادامه مطلب ...

یگروه تروریستی بوکو حرام به منزل حاج محمد علی یورش بردند و پس از درگیری با وی، با شلیک چند گلوله این روحانی شیعی را به شهادت رساندند. پیکر شهید حاج محمدعلی به یکی از بیمارستان که توسط مسلمانان اداره می‎شود، منتقل شد.

شهادت روحانی برجسته شیعی در نیجریه

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ "حاج محمد علی" روحانی برجسته شیعی عصر روز جمعه، 22 اردیبهشت، توسط گروه تروریستی "بوکوحرام" وابسته به وهابیت در شهر "کانو" واقع در شمال نیجریه به شهادت رسید.



ادامه مطلب ...

در حالی که 58 درصد از شرکت کنندگان در اين نظرسنجي معتقدند رفتار دولت و مردم هلند با مسلمانان در مقايسه با ديگر مهاجران، تبعيض آميز است، دو درصد از پاسخ دهندگان گفتند از چنين تبعيضي اطلاعي ندارند و ۴۰ درصد نيز معتقدند با مهاجران مسلمان خوب رفتار مي‌شود

گسترش تبعیض علیه مسلمانان هلند

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ در پی گسترش موج اسلام هراسي در سراسر قاره اروپا، نتايج یک نظرسنجی از تعصبات ضد مذهبی گسترده عليه مسلمانان در جامعه هلند خبر می‌دهد.



ادامه مطلب ...

شیخ یوسف القرضاوی، مفتی اهل سنت جهان که زندگی وی از سوی رژیم قطر تأمین می شود، ادعا کرده است که اگر حضرت محمد(ص) دوباره مبعوث می شد، دست خود را در دست ناتو می گذاشت.
به گزارش گروه بین الملل مشرق، بنا بر اعلام وزیر اوقاف فلسطین، رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان اخیرا در سخنانی گستاخانه مدعی شد است که اگر حضرت محمد دوباره مبعوث می شد، دست در دست ناتو می گذاشت!
 



ادامه مطلب ...

 

سناریوی مشترک‌ منافقین و صهیونیست‌ها


در آستانه مذاکرات ایران و ۱+۵ در بغداد، گروهک تروریستی منافقین به منظور اخلال در این مذاکرات مدعی شده‌اند که ایران در حال گسترش برنامه تسلیحاتی هسته‌ای خود است و یک رسانه صهیونیستی نیز به این مطلب دامن زده است.

به گزارش «شیعه نیوز» ، گروهک تروریستی منافقین گزارشی را تهیه کرده‌ که این گزارش در اختیار روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست" قرار گرفته است، و در آن مدعی شده که ایران برنامه تسلیحاتی هسته‌ای خود را تسریع بخشیده است.



ادامه مطلب ...

تصمیم آل خلیفه برای تحویل بحرین به آل سعود

رژیم آل خلیفه به زودی با اعلام تشکیل اتحادیه ای دوجانبه با عربستان سعودی، بحرین را رسما به آل سعود خواهد سپرد.

به گزارش شبکه العالم، "نجیب الحمر" رییس شورای اداری روزنامه "الایام" و برادر "نبیل الحمر" مشاور رسانه ای شاه بحرین تأکید کرد که خاندان آل خلیفه تصمیم خود را برای الحاق این کشور به عربستان سعودی گرفته است.



ادامه مطلب ...

روزنامه صهیونیستی هاآرتص خبر داد؛
معاون نتانیاهو؛ با حمله به ایران و همجنسگرایی موافقم
معاون نخست وزیر رژیم صهیونیستی که پیشتر رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل بوده است نسبت به هرگونه اقدام یکجانبه تل‌آویو علیه ایران هشدار داد.



ادامه مطلب ...

به دنبال انتشار ترانه توهین به امام دهم شیعیان؛
آلمان، مسؤولیت حفاظت از شاهین نجفی را به عهده گرفت 
صدای آمریکا: «پلیس آلمان اعلام کرد از جان شاهین نجفی هنرمند ایرانی ساکن کلن در برابر تهدید بنیادگرایان حفاظت خواهد کرد.»



ادامه مطلب ...

خروش مردم علیه نظام سرمایه داری؛
از جنبش اشغال وال استریت تا جنبش خشمگینان* سند
یورونیوز: وقتی جوانان اسپانیایی با الهام از جنبش «اشغال وال استریت»، «جنبش خشمگینان» خود را به راه انداختند گمان نمی‌کردند میدان اصلی مادرید در حمایت از آنها مملو از جمعیت شود.



ادامه مطلب ...

رویترز گزارش داد؛
ممنوعیت سفر مسلمانان آمریکا با هواپیما
از این پس مسلمانان آمریکایی که اسم آنها در لیست اف بی آی آمریکا است نمی توانند با هواپیما مسافرت کنند.



ادامه مطلب ...
گروهك ريگي در راستاي ضربه به امنيت ملي، طرح ترور رييس‌جمهور در جريان اين سفر استاني را برنامه‌ريزي و سه نفر از عوامل خود را جهت عمليات انتحاري آماده كرده بود.

  ايسنا: در حاشيه يكصدمين سفر استاني رييس‌جمهور، وزارت اطلاعات از طراحي عمليات "چاه جمال" جهت سوء قصد به رييس‌جمهور توسط گروهك جندالله در جريان يكي از سفرهاي استاني احمدي‌نژاد خبر داد.



ادامه مطلب ...

در گفتگو با روزنامه "المصری الیوم" صورت گرفت:
"محمد بن عبدالوهاب" از حدود 280 سال قبل یعنی عمر حکومت سعودی "دین صحیح" را به شبه جزیره عربستان باز گرداند، و برخی "خزعبلات" مانند توسل به اولیا و یا ضریح و مزار را که هنوز در بسیاری از کشورهای عربی وجود دارد، تغییر دهد.
سفیر سعودی که اخیرا به پایتخت مصر بازگشته است، در دفاع از "وهابیت"، اولیاء خدا و ضریح و مزار را "خزعبلاتی" توصیف کرد که هنوز در شبه جزیره عربستان وجود دارد.



ادامه مطلب ...

سیدحسن نصرالله در مراسم جشن بازسازی جنوب لبنان:
 ما در حزب الله محبت خود به بحرینی ها را ابراز می کنیم و اعتقادات آنها در ادامه تحرکات مسالمت آمیز را تایید می کنیم و از آنها می خواهیم که در این راه[حرکت مسالت آمیز] صبر کنند، چون خدواند فرج را در کار آنها نیز ایجاد می کند.

 سید حسن نصرالله در سخنرانی جشن حزب الله لبنان به مناسبت پایان پروژه بازسازی منطقه ضاحیه "وعد" اعلام کرد: بسیار مایه خوشحالی است که در این جشن به شما خوش‌آمد بگویم. جشنی که برای همه روشن است و این مناسبت موضوع صحبت‌های بنده خواهد بود. می‌خواهیم از بازسازی ضاحیه سخن بگوییم تا بخشی از حق کسانی که شرکای واقعی [ما در بازسازی] بودند، ادا شود.



ادامه مطلب ...

محمود گبرلو؛ مجری، منتقد و روزنامه نگار باسابقه سینمایی گزینه جدی احتمالی برای اجرای برنامه هفت و جایگزینی فریدون جیرانی است.
به گزارش مشرق به نقل از مهر، محمود گبرلو سابقه زیادی در اجرای جلسات سینمایی دارد و آخرین کار وی در این زمینه اجرای جلسات نقد و بررسی نشست های رسانه ای فیلم فجر سال گذشته بود.



ادامه مطلب ...

هرچیزی تو این دنیا رسم و رسمی داره ,رفاقت دوستی هم از اون دسته کارهایی که برای خودش رسم و رسوم داره ,رسم و رسومی که اگر به اون ها پایبند نباشی رفاقتی باقی نمی مونه که هیچ ,دشمنی هم به وجود می آد .

نویسنده وبلاگ حافظان نور نوشت : معمولا رسم و رسوم رفاقت بین افراد مختلف فرق می کنه ,اما خدای متعال و اولیای الهی نیز یه رسم و رسومی برای رفاقت ها و دوستی ها قرار دادن و به همه توصیه کردن که اگر می خواهید رفاقتی داشته باشید سعی کنید در محدوده همین رسم و رسوم باشه و گرنه رفاقت شما فایده ای نداره و زود تموم میشه .



ادامه مطلب ...

این روزها دخالت های آشکار ترکیه در امور سایر کشورهای مستقل از جمله عراق و سوریه موجب نفرت ملتها و دولتهای اسلامی منطقه از این کشور مدعی اسلامگرایی شده است.
این روزها دخالت های آشکار ترکیه در امور سایر کشورهای مستقل از جمله عراق و سوریه موجب نفرت ملتها و دولتهای اسلامی منطقه از این کشور مدعی اسلامگرایی شده است.
 



ادامه مطلب ...

در اولین مناظره انتخاباتی تاریخ مصر:
با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری در مصر، شب گذشته مناظره ای میان دو تن از نامزدهای سرشناس این انتخابات برگزار شد. مهم ترین بخش این مناظره مواضع دو کاندیدا در قبال رژیم صهیونیستی و اوج آن گاف «عمر موسی» در مورد ایران بود.
با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری در مصر، شب گذشته مناظره ای میان دو تن از نامزدهای سرشناس این انتخابات برگزار شد. نقش اسلام در آینده مصر، نوع رابطه مصر با رژیم اسرائیل و همچنین رابطه مصر با ایران، از جمله محورهای مهم این مناظره بود.
 



ادامه مطلب ...

تلاش ترکیه برای کاستن از نقش و نفوذ ایران در منطقه (1)
گستاخی مقامات ترکیه یا همان ترکان نوجوان ، که روزی بنا بود با هیچ یک از همسایگان خود تنش نداشته باشند ، چنان اوج گرفته است که گاه کشور خود را پناهگاه تروریست ها می کنند و گاه خود را طلایه دار حمله نظامی به کشورهای همسایه . این ترکان نوجوان پنهان هم نمی کنند که در رویای عثمانی گری نوینی هستند.

در روزهای گذشته معاون نخست وزیر ترکیه اعلام کرد که طارق الهاشمی، معاون فراری رئیس جمهور عراق که چند روز پیش از سوی پلیس جنایی بین الملل (اینترپل) به اتهام دست داشتن در چندین عملیات تروریستی علیه زائران شیعه و برخی از مقامات امنیتی و شش قاضی در عراق تحت تعقیب قرار گرفته است، به پلیس بین الملل تحویل داده نخواهد داد.
 



ادامه مطلب ...

هنوز مدت زمان بسیاری از اظهارنظرهای خوش‌بینانه پس از مذاکرات استانبول نگذشته، ولی اکنون فضای اظهارنظرهای بین‌المللی پیرامون برنامه هسته‌ای ایران، تفاوت چشمگیری با چند هفته پیش پیدا کرده، به گونه‌ای که به نظر می‌رسد، اروپا مواضع سخت‌‌تری علیه ایران در پیش گرفته است؛ مواضعی که گویا، عمدتا ناشی از سیگنال‌هایی است که از درون به اروپایی‌ها می‌رسد.
هنوز مدت زمان بسیاری از اظهارنظرهای خوش‌بینانه پس از مذاکرات استانبول نگذشته است؛ اما اکنون فضای اظهارنظرهای بین‌المللی پیرامون برنامه هسته‌ای ایران، تفاوت چشمگیری با چند هفته پیش پیدا کرده است. در این شرایط، بررسی زمینه‌ها و دلایل این تغییر فضا، از اهمیت چشمگیری برخوردار است.


 



ادامه مطلب ...

کیوسک بین المللی «تابناک»
سندسازی شیخ نشین امارات در مورد جزایر ایرانی، ساخت سپر موشکی در کرانه باختری توسط آمریکا، واکنش رژیم صهیونیستی به توافق جدید اقتصادی ایران و چین، ادعای مطبوعات اسرائیلی در مورد حمله به ایران و توهین یک روزنامه آمریکایی به اعتقادات شیعی ایرانیان، از جمله مهمترین عناوین امروز مطبوعات جهان در رابطه با ایران است.
سندسازی امارات و تلاش این شیخ نشین برای اثبات ادعایش در مورد جزایر ایرانی، ساخت سپر موشکی در کرانه باختری توسط آمریکا، واکنش رژیم صهیونیستی به توافق جدید اقتصادی ایران و چین، ادعای مطبوعات اسرائیلی در مورد حمله به ایران و توهین یک روزنامه آمریکایی به اعتقادات شیعی ایرانیان، از جمله مهمترین عناوین امروز مطبوعات جهان در رابطه با ایران است. 
 



ادامه مطلب ...

سّر نام های حضرت فاطمه (س) در چیست؟

خداوند فاطمه را از نور عظمت خود آفرید. وقتی فاطمه درخشید، زمین و آسمان را نورانی کرد و ملائکه از روی تعجب گفتند: خداوندا این چه نوری است؟



ادامه مطلب ...
پيوندها