استیلی :پس از قهرمانی در جام ولایت باید در تدارک بازی با سپاهان باشیم
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

استیلی: پس از قهرمانی در جام ولایت باید در تدارک بازی با سپاهان باشیم

دوشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۰ ۲۰:۱۲:۱۷ نسخه چاپی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر می کنم که دو بازی قابل قبول انجام دادیم و به قهرمانی رسیدیم.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حمید استیلی در کنفرانس خبری پس از تساوی برابر استقلال و قهرمانی در جام بین المللی ولایت در جمع خبرنگاران گفت: مهمترین چیزی که در این جام و حتی مسابقات فوتبال باید رعایت شود مسائل فرهنگی است. مردم باید از دیدن یک مسابقه لذت ببرند و از حاشیه ها دوری کنند و از توهین به بازیکنان، مربیان و همدیگر پرهیز نمایند.

وی در خصوص قضاوت این بازی اظهار داشت: سعید مظفری زاده از بهترین داوران ایران است ضمن اینکه من‌ هيچ وقت درباره داوري صحبت نكرده ام و حتي در سخت ترين شرايط به كار داوران احترام گذاشته ام.

سرمربی پرسپولیس در خصوص تاثیرات قهرمانی این جام در شرایط کنونی افزود: قطعاً کسب اين جام مي‌تواند براي ما سودمند باشد. البته هميشه با مشكلاتي هم مواجه بوديم و امروز نیز بادامكي به تيم ملي دعوت شد و تعداد بازيكنان ما را به اردوی تیم ملی به عدد 7 رساند و بايد بعد از آمدن آن‌ها از تيم ملي مشكلاتمان را حل كنيم، چرا كه بازي بعدي ما برابر سپاهان است و از الان بايد براي آن دیدار برنامه‌ريزي كنيم.

حمید استیلی درباره عدم حضور عابدزاده تصریح کرد: عابدزاده نخواست با ما همکاری کند و ما در حال حاضر تمرينات دروازه بانان مان را بين سومدیک و گمالويچ تقسيم بندي كرده‌ايم، چون سومديك در زمان بازيگري، پستش دروازه باني بوده است و هم اکنون اين كار توسط آنها انجام مي‌شود تا يك مربي دروازه بان به تيم ملحق شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد عملکرد سرخپوشان در جام بین المللی ولایت گفت: خدا را شکر می کنم که دو بازی قابل قبول انجام دادیم و به قهرمانی رسیدیم. ضمن اینکه از اولين روزها كسي انتظار اين بازي ها را از ما نداشت و كمترين شانس را در ميان سه تيم به ما مي دادند اما هم در بازي اول و هم در اين بازي توانستيم عملكرد خوبي داشته باشيم و قطعا مقابل استقلال مستحق برد بوديم.

استيلي در مورد اولادي تاکید کرد: من با كسي مشكلی ندارم و از هر كسي كه بتواند به تيم كمك كند استفاده مي‌كنم و ورود اولادي به ميدان در آن دقايق به خاطر مسائل فني بود نه چیز دیگر.

سرمربی سرخپوشان در خصوص مذاكره هيات مديره باشگاه پرسپوليس با مربيان خارجي افزود: از اول فصل اين بحث ها مطرح بود ولي اميدوارم هر كس كه انتخاب مي‌شود براي پرسپوليس مثمر ثمر باشد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها