ترفند جدید صهیونیست‌ها
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
یک شنبه 18 دی 1390برچسب:قدس, :: 17:27 :: نويسنده : مهردادفلاحی

 
خبرگزاری فارس: ایجاد قبرهای ساختگی ترفند جدید صهیونیست‌ها برای تصرف کامل بیت‌المقدس

 

خبرگزاری فارس: رژیم صهیونیستی با هدف تصرف کامل اراضی فلسطینیان در بیت‌المقدس حدود 50 قبر ساختگی در منطقه شمالی شهرک سلوان واقع در جنوب مسجدالاقصی ایجاد کرد.

به گزارش فارس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، "فخری ابودیاب" عضو کمیته دفاع از سلوان فاش کرد که رژیم صهیونیستی حدود 50 قبر ساختگی در منطقه شمالی شهرک سلوان ایجاده کرده است تا به این ترتیب 20 هکتار از اراضی شهروندان فلسطینی را به تصرف کامل خود درآورد.

ابودیاب تاکید کرد که هدف صهیونیست‌ها از این اقدام ایجاد باغ‌های تلمودی متصل به هم و احداث یک موزه یهودی به مساحت 3 هزار متر مربع است به طوریکه که بخشی از این طرح به قبرستان یهودیان در محله "رأس العمود" در سلوان و محله الطور و نیز دو شهرک "معاله هزیتیم" و "معالیه دیوید" متصل شود و حلقه پیشرفته محاصره شهر قدیمی قدس و مسجدالاقصی را تشکیل دهد.

وی افزود که این طرح‌ها بخشی از طرح بزرگ در سلوان با مساحت 20 هکتار است و از مدت‌ها پیش صهیونیست‌ها در حال خاکبرداری در این منطقه و انتقال کامیون‌های خاک از آن هستند.

ابودیاب همچنین فاش کرد که اشغالگران صهیونیست 320 دوربین مراقبت در خیابان‌ها و کوچه‌های سلوان کار گذاشته و تمامی تحرکات و رفت‌وآمدهای فلسطینیان را زیر نظر دارند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها