سيدصالحي:استقلال راغب نبود دراين تيم بمانم
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان


سيدصالحي:استقلال راغب نبود دراين تيم بمانم

 

مهاجم تيم فوتبال سپاهان گفت: قبل از فصل باشگاه استقلال راغب نبود که من بمانم.

 

 سیدمهدی سیدصالحی درباره اینکه گفته بود جدایی‌اش از استقلال به دلایلی بوده اظهار داشت: پیش از این فصل منتظر باشگاه استقلال بودم تا وضعیتم مشخص شود اما این اتفاق رخ نداد و متوجه شدم آنها برای حضورم در استقلال راغب نیستند.
 
 وی افزود: آن موقع به پول نیاز داشتم هرچند که فوتبال سال گذشته‌ام را مدیون فتح الله زاده، مظلومی و نظری جویباری هستم. بعد از اینکه فتح الله زاده مدیرعامل استقلال شد چون مصدوم بودم می‌توانست اسمم را از لیست خارج کند اما به پای من ایستادند و من آنقدر انگیزه پیدا کردم تا بتوانم جواب محبت‌های آنها را بدهم.
 
 سیدصالحی ادامه داد: بعد از مصدومیتم برای استقلال بد کار نکردم و ۱۰-۹ گل برای استقلال زدم. وقتی هم که مسابقات تمام شد با پرویز مظلومی حرف زدم و گفتم می‌مانم اما وقتی تعطیلات تمام شد متوجه شدم آنها با بازیکنان دیگری صحبت کردند.

 مهاجم سپاهان تاکید کرد: چون مشکل مالی داشتم نزد فتح الله زاده رفتم و به او گفتم به دلیل مصدومیت از همه بازیکنان پول کمتری گرفتم و از طلبی که دارم 150 میلیون تومان آن را می‌خواهم. ایشان به من گفت باید صبر کنم و قرار شد زنگ بزنند اما تماسی با من گرفته نشد و با توجه به اینکه به خاطر استقلال یکی دو پیشنهادم را از دست داده بودم وقتی سپاهان به من پیشنهاد داد بلافاصله قبول کردم.
 
این بازیکن تصریح کرد: فوتبالم را مدیون سپاهان هستم و به همین دلیل از پیشنهاد این تیم استقبال کردم. تا آخرین لحظات برای استقلال ایستادم اما قسمت نبود در این تیم بمانم. بعد از جدایی ام از این تیم هم یک مصاحبه هم علیه استقلال انجام ندادم و در دو سالی هم که در این تیم بودم حاشیه‌ای ایجاد نکردم و هنوز هم از این باشگاه پول  می‌خواهم اما به خاطر هواداران و به خاطر یک سالی به پایم ایستادند از این تیم شکایت نکردم.

سیدصالحی با اشاره به اینکه در بازی سپاهان و استقلال هواداران استقلال او را بی‌غیرت خطاب کردند گفت: من توقع نداشتم تشویقم کنند اما توقع هم نداشتم هتک حرمت شود. لفظ بی‌غیرت در وجود من نیست اما از رحمتی، منتظری، عمران‌‌زاده و جباری ممنونم که از تماشاگران خواستند بی‌احترامی نکنند.

وی افزود: من کاری نکردم که باعث تحریک هواداران شوم. شنیدم مظلومی مصاحبه کرده و گفته من هواداران را تحریک کردم. باتوجه به اینکه مظلومی استاد من است و او به پای من ایستاد و این موضوع را از یادم نمی برم جوابی نمی دهم.

این بازیکن درباره اینکه زمانی که در استقلال بود هواداران سپاهان هم به او چنین لقبی را دادند گفت: نمی دانم واقعا چرا برای فوتبال هرکسی که باتعصب‌تر بازی کند بیشتر این انگ‌ها را می‌خورد هرجا رفته‌ام با جان و دل بازی کرده‌ام حتی گاهی در پست‌هایی که تخصصم نبوده بازی کرده‌ام همیشه دوست داشته‌ام تیمم موفق باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها