ترور در سالگرد ترور؛ سه ماه پس از طرح پيشنهاد در كنگره امريكا/ طراحي براي ناامني به‌دنبال نااميدي از
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

پيش‌بيني رجانيوز محقق شد؛
ترور در سالگرد ترور؛ سه ماه پس از طرح پيشنهاد در كنگره امريكا/ طراحي براي ناامني به‌دنبال نااميدي از جريان فتنه

صبح امروز (چهارشنبه) در دومين سالروز ترور شهيد دكتر مسعود علي‌محمدي، يك انفجار تروريستي ديگر در منطقه سيدخندان تهران رخ داد تا پيش‌بيني‌هاي قبلي مبني بر طرح دشمن براي ايجاد ناامني با ابزار ترور و بمب‌گذاري تأييد شود.

به گزارش رجانيوز، اين انفجار ساعت 8:20 در ميدان كتابي حوالي محدوده سيد خندان تهران رخ داد و فرد تروريست سوار بر موتور سيكلت يك بمب آهن‌ربايي را دقيقاً مشابه شيوه ترور شهيد دكتر مجيد شهرياري به خودروي پژوي 405 سورمه‌اي رنگ حامل وي چسباند.

 

 

بنا بر اخبار اوليه، اين خودرو سه سرنشين داشته است كه مصطفي احمدي روشن متولد سال 1358 و فارغ التحصيل دانشكده مهندسي شيمي و نفت دانشگاه شريف از سرنشينان اين خودرو به شهادت رسيده است و دو نفر ديگر به مراكز درماني منتقل شده‌اند.

در اين زمينه يكي از همكاران دوره تحصيل شهيد احمدي روشن در گفت‌وگو با فارس اعلام كرده است كه اين شهيد ورودی سال 77 مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی شریف بوده ‌که در سال 81-82 از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده است. وی متأهل بوده و همسر وی نیز دانشجوی شیمی کارشناسی ارشد دانشگاه شریف است. شهید احمدی روشن در یک پروژه مشترک در خصوص ساخت غشا‌های پلیمری برای جداسازی گاز فعالیت می‌کرده است و در آن زمان بنده دانشجوی کارشناسی ارشد بودم که آقای احمدی‌روشن نیز به عنوان دانشجوی کارشناسی رشته نفت با بنده و آقای روستاآزاد همکاری می‌کرد.

شيوه‌ي اين عمليات تروريستي مشابه ترور شهيد دكتر مجيد شهرياري و دكتر فريدون عباسي است كه آذرماه سال گذشته در مسير حركت، راكبان دو موتور سيكلت بمب‌هاي مغناطيسي را به در خودرو متصل كرده بودند و به‌دنبال اين عمليات‌ها، رسانه‌هاي صهيونيستي رسماً از طراحي شاخه "كيدو" سرويس جاسوسي موساد براي اين عمليات خبر دادند.

عمليات تروريستي امروز در دومين سالگرد شهيد علي‌محمدي نيز در حالي است كه "مجيد جمالي فشي" عامل اين ترور پس از بازداشت به جزئيات ارتباطش با موساد و دستور گرفتن براي اين ترور اعتراف كرد.

مشروح اعترافات عامل ترور شهید علیمحمدی درباره نحوه ارتباط با موساد و ترور را از اينجا بخوانيد

عمليات تروريستي امروز در حالي است كه مقام‌هاي امريكايي اخيراً با صراحت طرح ترور مقام‌ها و دانشمندان كشورمان را به‌طور رسمي در كنگره امريكا مطرح كرده بودند.

اين طرح حدود سه ماه قبل، در جلسه كميته امنيت سرزميني كنگره امريكا از سوي دو مقام سابق امريكا مطرح شده بود كه به‌دنبال آن، جمهوري اسلامي رسماً شكايت حقوقي خود را به دادگاه بين‌المللي لاهه ارائه كرد.

موافقت اینترپل با پیگرد قانونی دو مقام امریکایی که خواستار ترور سردار سلیمانی شده بودند

رجانيوز حدود دو هفته قبل با انتشار گزارشي در مورد طراحي مدل "ناآرامي‌هاي روسيه" در آستانه انتخابات مجلس ايران، پيش‌بيني كرده بود كه با توجه به ضعف جريان فتنه در ايجاد موج‌هاي قبل از انتخابات، دشمن در يكي از فازهاي طراحي خود در پروژه "مشغول‌سازي" از حدود 50 روز مانده به انتخابات ممكن است دست به اجراي برنامه‌هاي تروريستي و خراب‌كاري بزند.

در اين گزارش، سه طرح مشخص: الف: جلوگیری از هرچه بیشتر شدن الگوی جمهوری اسلامی و تخریب وجهه‌ي آن؛ ب: تحریم‌های سنگين که مستقیماً مردم ایران را هدف قرار بدهد؛ ج: مشغول سازی ایران به درون خود از طریق به‌کارگیری گزینه‌های مختلف؛ به‌عنوان دستور كار غرب در آستانه انتخابات مجلس معرفي شده و در مورد سوم (مشغول‌سازي...) با يادآوري نبود زمينه براي ايجاد ناآرامي با ابزارهاي مدني در دانشگاه‌ها و تجمع‌هاي خياباني به‌دليل ميرايي جريان فتنه، پيش‌بيني  تحركات تروريستي مطرح شده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها