شكايت رسمي بسيج دانشجويي دانشگاه شريف از علي مطهري
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
شكايت رسمي بسيج دانشجويي دانشگاه شريف از علي مطهري به‌دليل اراذل و اوباش خواندن دانشجويان معترض به وقف دانشگاه آزاد
 

 

بسيج دانشجويي دانشگاه صنعتي شريف در نامه‎اي با امضاي رسمي محمدسعید سرافراز مسئول بسيج اين دانشگاه به دادستان عمومي و انقلاب تهران، شكايت خود را از علي مطهري به‎دليل توهين و افترا عليه دانشجويان شركت كننده در تجمع مقابل مجلس در ماجراي وقف دانشگاه آزاد اعلام كرد.

به گزارش رجانيوز، در اين نامه آمده است:

«نظر به اینکه آقای علی مطهری در مناظره‎ی انتخاباتی خود با حجت الاسلام و المسلمین نبویان در تاریخ ششم اسفند 1390 در دانشگاه شریف دانشجویان انقلابی حاضر در تجمع یکشنبه‎ی سیاه مقابل مجلس شورای اسلامی را اراذل اوباش خوانده است و تجمع آنها را سازماندهی شده برای اهانت به رئیس مجلس دانسته؛ و با توجه به اینکه تعدادی از اعضای تشکل بسیج دانشگاه شریف در این تجمع حضور داشته اند؛ بسیج دانشجویی این دانشگاه بر خود می داند که جهت احقاق حقوق این اعضا، شکایت خود را از آقای مطهری به خاطر این فحاشی ها به قوه‎ی محترم قضاییه اعلام دارد.

با سابقه ای که از این قوه‎ی خدوم در برخورد با اهانت ها سراغ داریم انتظار می رود درخواست ما مبنی بر برخورد قانونی با اهانت های آقای مطهری به این جوانان بسیجی در دستور کار این قوه قرار گیرد.»

علي مطهري دو روز پيش در مناظره با حجت‎الاسلام نبويان كه در دانشگاه صنعتي شريف برگزار شد، گفت: «مجلس طرحی را تصویب کرد که شرعی یا غیر شرعی بودن آن به شورای نگهبان ربط دارد اما آقایان عده‌ای اراذل و اوباش را جلوی مجلس جمع کردند تا به رئیس مجلس و نمایندگان اهانت کنند، ساندیس را هم برای پذیرایی آورده بودند حرف من این است که چرا به‎طور سازمان‌دهی شده در مقابل مجلس تجمع می‌کنند و به رئیس مجلس اهانت می‌کنند.»
تجمع دانشجويان ارزشي مقابل مجلس شوراي اسلامي در اعتراض به مصوبه وقف دانشگاه آزاد بود. برخي از نمايندگان جلسه‌ي وقف دانشگاه آزاد را "يكشنبه سياه" خواندند. همچنين به‌دنبال تصويب اين طرح در مجلس و اعتراض‌هاي رسانه‌اي و دانشجويي، نمايندگان با ارائه طرح ديگري، مصوبه‌ي خود را لغو كردند.

همچنين رهبر معظم انقلاب نيز با تعيين يك هيئت فقهي و حقوقي به سرپرستي رئيس قوه قضائيه، دستور بررسي جوانب وقف دانشگاه آزاد را صادر كردند كه اين هيئت نيز پس از مدتي اعلام كرد كه وقف دانشگاه آزاد غيرقانوني و غيرشرعي است و رهبر معظم انقلاب نيز اين نظر را تأييد كردند.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها