الیعازر: اسرائیل باید برای جنگ با مصر آماده شود
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

الیعازر: اسرائیل باید برای جنگ با مصر آماده شود

 

خبرگزاری فارس: وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی طی مصاحبه‌ای نسبت به اوضاع در مصر هشدار داد و گفت که تل‌آویو باید برای جنگ با مصر آماده شود.

خبرگزاری فارس: الیعازر: اسرائیل باید برای جنگ با مصر آماده شود

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی "هاآرتص"، "بنیامین بن الیعازر" وزیر جنگ سابق اسرائیل در مصاحبه با نشریه "مارکر" درباره لغو قرارداد صادرات گاز مصر به اسرائیل و رویدادهای این کشور صحبت کرد.

وی گفت: مصر برای اسرائیل، کشوری محوری است. مردم اطلاعی درباره اهمیت آن ندارند. مصر برای عربستان سعودی و کشورهای خلیج فارس نقش تثبیت کننده ایفا می‌کرد و اتحادیه عرب را نیز در کنترل داشت. از دست دادن مصر ضربه بزرگی برای ما خواهد بود. از هم اکنون داستان کاملا متفاوت خواهد بود.

الیعازر ادامه داد: ارتش مصر در حال تضعیف شدن است و استقلال خود در تاثیرگذاری بر دولت را از دست می‌دهد. این برای ما بد است. حفظ ارتباط با مصر به هر قیمتی برای اسرائیل حیاتی است.

در حالی که "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی لغو قرارداد صادرات گاز مصر به اسرائیل را به دلیل اختلافات بازرگانی عنوان کرده است اما بن الیعازر قاطعانه اعلام کرد که قطع صادرات گاز مصر به اسرائیل به دلایل سیاسی بوده است.

وی گفت: با قطع صادرات گاز مصر به اسرائیل، آخرین حلقه ارتباط بین اسرائیل و مصر شکسته شد. من خاورمیانه را مذهبی‌تر، اسلامی‌تر و ضد اسرائیلی‌تر می‌بینم در حالی که باقی جهان در اردوگاه مخالف ما قرار دارند.

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی پیش بینی کرد که اوضاع خاورمیانه طی 3 تا 4 سال ‌آینده آرام نخواهد شد و اسرائیل باید برای مقابله آتی با مصر آماده شود.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها