نسل جدید کودکان انگلیسی معتاد سایت های مستهجن شده اند
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

با وجود مخالفت های گسترده خانواده ها و نمایندگان پارلمان انگلیس نسبت به فعالیت سایت های مستهجن، شرکت های اینترنتی از مسدود کردن آنها سرباز می زنند. این در حالی است که نسل جدید در این کشور به این سایت ها اعتیاد پیدا کرده اند.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز به نقل از سایت دیلی میل؛ با وجود مخالفت های گسترده خانواده ها و نمایندگان پارلمان انگلیس نسبت به فعالیت سایت های مستهجن، شرکت های اینترنتی از مسدود کردن آنها سرباز می زنند.
به نوشته سایت دیلی میل؛ مخالفت شرکت‌های اینترنتی با مسدود کردن سایت‌های مستهجن، علیرغم هشداری است که نسبت به پیدایش نسل نوجوانان معتاد به اینگونه مسایل داده شده است.
طی چند روز گذشته، بسیاری از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی متهم شده اند که به راحتی امکان دسترسی کودکان را به سایت‌های مستهجن فراهم می‌کنند.
اما شرکت‌های پشتیبانی کننده پهنای اینترنت، مجددا مخالفت صریح خود را با طرح مسدود کردن سایت‌های پورنو که والدین به شدت پیگیر آن هستند، ابراز داشتند.
مخالفت آنها همچنین در تقابل با هشدارهایی است که اعضای پارلمان انگلیس در این خصوص داده و طی گزارشی ثابت کرده اند که نسل جدیدی از نوجوانان بوجود آمده اند که در استفاده از سایت‌ها پورنو، دچار اعتیاد شده اند.
اعضای پارلمان که حزب‌های اصلی آن را تشکیل می دهند، علاوه بر ارائه گزارش، خواستار فیلترینگ شدیدتر اینگونه سایت‌ها نیز شده‌اند.
آنها همچنین از شرکت‌های خدماتی اینترنتی خواستند تا تغییراتی در سیستم خود بوجود آورد که مشتریان امکان دسترسی به سایت‌های مستهجن برایشان امکانپذیر نباشد.
شرکت‌های پشتیبان اینترنت در انگلیس، بیش از 3 میلیارد پوند در سال درآمد دارند که حدود یک سوم از تمام جستجوهای آنلاین آنها، مربوط به پورنوگرافی می‌باشد.
مخالفان باز بودن سایت مستهجن اینترنتی، کمپینی نیز به همین منظور راه اندازی کرده اند، میراندا سویت، از اعضای این کمپین معتقد است: «شرکت‌های اینترنتی، پول هنگفتی از این راه به دست می‌آورند، آنها نباید با خطر انداختن سلامت جنسی کودکان ما، پول به دست آورند.»
در این بین تنها یک شرکت‌ اینترنتی به نام TalkTalk، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که سایت‌های پورنوگرافی، قمار و غیره را فیلتر کنند.
مدیر این شرکت که خانم هاردینگ می‌باشد، می‌گوید: «با این کار، ما حس خوبی نسبت به تجارت پیدا می‌کنیم. در حال حاضر، یک سوم از مشتریان این شرکت، مسدود شدن سایت‌های پورنوگرافی را خواستار شدند.»

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها